W związku z trwającymi pracami budowlanymi w budynku Urzędu Miejskiego w Pińczowie, wprowadzono niewielkie zmiany w organizacji pracy Wydziału Finansowo-Budżetowego. Mieszkańcy są informowani o nowej lokalizacji, w której można załatwiać sprawy dotyczące wymiaru podatków. Nowe zasady dotyczące obsługi w poszczególnych pomieszczeniach zostały wprowadzone, aby zapewnić ciągłość usług pomimo utrudnień związanych z remontem. Urząd przeprasza za wszelkie niedogodności.
Sprawy związane z wymiarem podatków dla mieszkańców miejscowości wiejskich można załatwiać w pokoju nr 7, który znajduje się przy głównym wejściu po prawej stronie. Dla mieszkańców miasta dostępne są informacje dotyczące wymiaru podatku oraz opłat za odpady komunalne, które można znaleźć w pokoju nr 1, usytuowanym w świetlicy po lewej stronie głównego wejścia. Takie rozwiązanie ma na celu usprawnienie obsługi podatników w okresie prac budowlanych.
W związku z reorganizacją pracy, wszelkie sprawy opłat powinny być kierowane do kasy Urzędu Miejskiego, do której należy udać się wejściem nr 2 od podwórza. Celem tych zmian jest zapewnienie mieszkańcom jak największej dostępności do usług pomimo trwających utrudnień. Urząd Miejski w Pińczowie zachęca do korzystania z dostępnych pomieszczeń i zapewnia, że wszystkie usługi będą realizowane na bieżąco.
Źródło: Urząd Miasta Pińczów
Oceń: Zmiany w organizacji pracy Wydziału Podatkowego w Pińczowie
Zobacz Także